דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מודעות , זה עסק מאוד לא נוח 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 2264 פעמים ]

מודעות אמיתית בהירה ונקייה היא עסק לא ממש נוח, ! קשה לנו מאוד קשה לנו לקבל בעצמנו תכונות שליליות , האגו שלנו הוא מעיין מנגנון הצדקה להימנעות מעבודת מודעות אמיתית,  יש לו שלל תירוצים וסיפורים לאגו והבעיה שהוא די שולט בנו העריץ הדמיוני הזה , ככה האגו שלנו יוצר הסתרות, אי אמירת אמת מניפולציות , מאשים, הורס ומקלל אומר בפה משהו אחד בזמן שהלב שלנו מספר סיפור אחר...   ביום שאנחנו מוכנים לראות בעצמנו את החלקים האלו שגורמים לנו כל כך הרבה קושי במערכות יחסים בחיינו אז מתחיל הלב להתפנות לאהבה. קשר של אהבה זה אחד האומניות הכי גדולות שיש , מדובר ביכולת לראות את המראה שממולנו ובכל מה שמעצבן וגורם לנו התנגדות עזה , אלו בדיוק המקומות שבהם אנחנו יכולים לעשות עבודה עם עצמנו.

 

במקום לצפות מהצד השני לעשות אתכם מאושרים ושלווים או לתלות אחריות על הצד השני , קחו אחריות מלאה לאושר שלכם, גם בזוגיות גם במערכות יחסים בכל אינטראקציה זה רק אתם וה"מראה " שלכם ואז יכולה לפרוח אהבה , לא תשוקה , לא רצון ל"בעלות" , לא לרצון לשליטה אלא אהבה, קבלה של הטוב ושל הרע , ביטחון, נוחות לתת למי שממולך להיות הוא בלי צורך לתקן, בלי צורך לשנות להיות באהבה.

 

 

 

ללכת בעקבות האהבה זה אומר להבין ולקבל שאין מושלם ולא יהיה שכל טוב משלב בתוכו גם רע, שיש לנו תכונות נפלאות ומדהימות ויש לנו תכונות פחות מדהימות וגם הם טוב שיש אותם גם זה נפלא.

 

 

 

מי שילדכם חברים בני זוג ילדכם  הם שותפים למסע , במסע הזה אף אחד לא גורר אף אחד הולכים יד ביד אחד ליד השני קצת קשה, קצת מורכב להיות אחד ליד השני בצורה הזו אבל זה בדיוק המסע.

 

 

 

מי שלכוד בפנטזיה של  קיום מערכות יחסים מושלמות, חיים שיש שבהם אנחנו נלחמים ב"רע" ומברכים את ה"טוב"   מנהל מערכות יחסים בלתי אפשריות שהמטרה האמיתית שלהם היא אי התממשות וסביר להניח שילך לישון לבד בסופו של יום או יהיה עסוק בבריחה ממערכת יחסים אחת לשנייה. זו בדיוק הדרך להבטיח לנו לא לממש את החיים , לא לממש את האהבה , לא לממש את העבודה או הקריירה שאותה רצינו , לחיות בהימנעות. 

 

 

 

הימנעות כזו לוכדת אותנו יתר בעולם האשליה שמבוסס על תשוקה , תשוקה לרכב המושלם , לגבר או האישה המושלמים חיפוש של משהו שאיננו קיים ושאנחנו מחפשים משהו שלא קיים איך לא נהיה מאוכזבים , עצובים ולפעמים קצת מיואשים?

 

 

 

תסתכלו על המראה שלכם, תגידו לעצמכם מה אני הכי לא אוהב באיש הזה או באישה הזו שלידי וזה בדיוק אבל בדיוק מה שאתם לא מוכנים לראות בעצמכם, שם בדיוק מתחיל הריפוי של מערכות היחסים שלכם.

 

פרח הלוטוס בעל אלף עלי הכותרת  צומח מתוך רפש הביצה הוא זקוק לרפש בכדי לגדול ולפרוח, ככה

 

זה בטבע , ככה גם אצלנו...

 

ההזדמנות הגדולה טמונה דווקא ברגעי השפל לנצל את השפל לעבודת מודעות עם עצמנו , נטולת אגו ככה מגדלים אהבה , ככה מצמיחים אחד את השני וזה תקף בכל תחום בחיינו עם ילדנו, עם בני הזוג שלנו עם הבוס או עם העובדים שלנו, כל שפל שצולחים יחד רק מחזק את הפסגה רק מביא  כל אחד מאיתנו למקום יותר שלם עם עצמו  , לא מושלם אין כזה.... חיפשתי מספיק זמן בשביל להגיד לכם שאין.

 

 

 

 לאן נושבת הרוח בפייסבוק הצטרפו לרשימת התפוצה של הניוזלטר | סדנאות יחסי ציבור ושיווק

 

 

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, מנחה סדנאות לקידום עסקים קטנים  אמנית ועורכת הניוזלטר לאן נושבת הרוח.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב